Same Love

Jag har uppenbara problem med att minnas var jag hittar saker och var jag läser vad. Det blir så, antar jag, när jag läser massa bloggar i ett svep via en app i mobilen. Hursomhelst. Någon som jag trodde var Soraya, men som inte kan ha varit det ty jag hittar inte inlägget nu, la upp Same Love av Macklemore (w/ Ryan Lewis och feat. Mary Lambert). Jag hade inte tid att lyssna då (pga plöjde en miljard inlägg på mobilen), men det fastnade i skallen att jag måste lyssna på den. Och det gjorde jag nu imorse. Förutom att låten är riktigt riktigt bra även om man inte lyssnar på texten så är texten GULD.

Order från mig: Lyssna!

En reaktion på “Same Love

Kommentera

