Får ej missas!

Men hörrni! Såg ni Svenska Hollywood-fruar igår? SÅG NI?! Pinsamheterna var alldeles precis på gränsen för vad jag klarar av. Och då är jag ganska rejält tålig pga har blivit mycket luttrad genom åren. Dock är man ju skapt så att man på något sjukt sätt njuter av att se dessa pinsamheter. Människan är en sorglig varelse, indeed. Men vi hymlar inte, utan vi embracear och tycker om den sorgliga människa vi är. Typ så.

Därför vill jag uppmana er att hädanefter aldrig – någonsin – missa ett avsnitt av Svenska Hollywood-fruar! Den där Gunilla, alltså. Pinsamheter som gör ont i kroppen att se. Agnes (Nichole, men hädanefter bör vi alla kalla henne enbart Agnes) som är så out-of-this-world knäpp i huvudet. Bara en sån sak att hon ville sätta extensions i sin hunds svans pga trimmad för mycket. Hon ska kontakta veterinären angående detta. Vi väntar med spänning på resultat. Isabelle kör sina divalater och pratar dryg-stockholmska (hej fördom) och Maria är Maria – charmig och flokig.

SE!

4 reaktioner på ”Får ej missas!

  1. Men alltså, jag har FÖRSÖKT titta på det där, nåt avsnitt när hon Ankan var med. Men jag KLARAR det bara inte! De är så ytliga och sorgliga. Jag blir fan BEKLÄMD, inte road!:-)

    1. Det ÄR tragiskt att se vad deras liv går ut på. Och alla roas ju inte av saker som är helt oerhörda, så jag tillåter att du får vara ett undantag och missa då. 😉

Kommentera

