Låt oss prata om nåt skitintressant – mitt hår!

Jag ska klippa mig om två veckor. Skitintressant, jag vet. Men eftersom jag redan är halvvägs till filmstjärnesvall pga raketväxande hår, funderar jag på att ta tillfället i akt och fortsätta spara. Allt hår alltså. För skulle jag ångra mig är det bara att snagga av allt igen. Jag är så himla missnöjd med håret nu så jag kräks. Det borde iofs betyda att jag borde snagga mig istället, för jag trivdes skitbra innan jag började spara ut en del av håret. Men jag SAKNAR att kunna göra frisyrer! Å andra sidan gör jag frisyrer nu och lite skäms över mig själv pga känns inte som jag. Ni märker var det här barkar va? Det är som att den ”äventyrliga” sidan av mig ba: ”jo, kom igen, vi kör långt hår nu! Måste testa nåt nytt!”, medan min förnuftiga sida ba: ”nej, nej. man ska inte äventyra en frisyr man trivs med. Vi återgår till säkra kort”. Så där sansad och sund som den förnuftiga sidan kan vara.

Vi får helt enkelt se vilken sida som överväger den 15:e september. Vikken cliffhanger det blev nu då!

3 reaktioner på ”Låt oss prata om nåt skitintressant – mitt hår!

  1. Tycker du passar jättebra i kort måste jag säga! Men jag tycker absolut -precis som du skrev -att varför inte testa långt, då det ju bara är att klippa av sej sen om du nu inte trivs 🙂 Kram Bea

    1. Det är ju faktiskt precis så enkelt! Förutom möjligtvis den där mellanperioden innan håret är acceptabelt i längd. Men mycket möjligt att jag gör så, mycket möjligt!

Kommentera

