Tips för att bli av med WF-beroende

Det är ju inne att blogga om Wordfeud nu så man hänger ju på och ältar. Mitt Wordfeud-beroende går väldigt mycket i vågor, beroende på hur det går i mina matcher. Nu kör jag några matcher på engelska och det får liksom luften att gå ur mig lite. Skitsvårt att binda ihop flera små ord och sånt där. Blir skitirriterad och vill inte acceptera att jag suger på Wordfeud på engelska! Ska aldrig mer spela Wordfeud på engelska när jag är färdig med de här matcherna! Eller möjligtvis BARA spela på engelska så att jag slutar. Kan ju blanda in några matcher på spanska och franska också om inte engelskan skulle vara tillräckligt effektiv.

Jag kan möjligtvis vara en av de sämre förlorarna på detta jordklot. Och har kanske lite hybris. Bara lite.

 

Kommentera

