Jag svarar på en enkät!

Snor en enkät av Just another fucking blog (som hon i sin tur snott då). Och denna enkät är anledningen till att jag har varit tyst ett tag pga har hållt på i flera dagar att fylla i. mvh Busy_bee

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja. Min pappa har jobbat hårt för att lära mig att man har respekt för andra människors tid. Lärdom uppfattad, kan man säga.

HAR DU BRA KONDITION:
Nix. Jag dör av att cykla hem från jobbet pga backe. Får sitta och pusta i trekvart innan jag kan andas normalt och prata normalt. Och detta sker varje dag. Eller åtminstone varje arbetsdag.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
I fredags på middagen. Har nu sett korten på Fejjan och jag ser lätt hysterisk ut.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött. Fruktansvärt galet sinnessjukt TRÖTT. Detta eftersom jag var ute och slarvade i lördags. Det här med fester och ålderdomen går ej hand i hand.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
För tillfället marinblå. Men jag är rätt färgglad i mina klädval och har varierande färger oftast.

KAN DU LAGA MAT:
Ja, jag kan när jag vill. Lagar riktigt god mat när jag lägger manken till.

VAD PLUGGAR DU:
Pluggar ingenting längre. Är ju gammal och grå och kom av mig med studierna.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nä, för jag ser aldrig ut som mig själv. Antingen ser jag ut som en hysterisk galning eller så ser det bara inte ut som den där jag ser i spegeln.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Jag grät igår kväll. Varför? För att femåringen skallade mig på näsan av misstag och det gjorde nåt så grönjävligt SKITONT så tårarna sprutade först och främst som ren fysisk reaktion, men sedan kom fulgrimas och riktig gråt. Det gjorde. Så. Jävla. Ont!

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nä, det kan jag väl inte påstå.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Jovars, det var en rätt bra kväll igår. Många bra ”sitta och glo”-program (dvs. 4 stjärnors middag, Halv åtta hos mig, True Talent) och jag gick och la mig i tid. Fast jag grät ju en skvätt där då iofs innan jag somnade.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Ja, kaffe då. Fast det dricker jag inte till frukost. Först frulle (havregrynsgröt med mosad banan – ni ba: *antecknar*) och sedan dricks inte första koppen kaffe förrän på jobbet.

ÄR DU NYTTIG:
Nej. Jag var riktigt nyttig ett tag, men sen gick det utför. Inte för att jag är onyttig på värsta viset, bara tillräckligt för att inte kunna kallas nyttig.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Ja, eftersom jag inte är fjorton år har jag haft en del jobb.

ÄR DU BLYG:
Ja, fast jag har blivit bättre på att dölja det med åren.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Kl. 5:55

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Wii Sports. Boxade mig till min värsta träningsvärk någonsin. Hade ont precis Ö V E R A L L T !

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Får nog säga Guitar Hero eller Need for speed. Det senare är rätt otroligt pga det är bilspel och jag hatar normalt bilspel. Det är dock skitkul.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Oj, har ingen aning! Dricker så fruktansvärt sällan (sådana mängder att jag blir full alltså) att när det väl är fest är risken överhängande att jag blir pinsamt fjortisfull. Det hänger naturligtvis ihop med att jag blir sjukt överpeppad på fest och tokdricker för att jag är så glad.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja. Har faktiskt gjort typ sammalika som Linn fast i Los Angeles. Spytt ut ur fönster på taxi alltså. Har även lyckats med att spy offentligt hemmavid.

JAG SOVER:
Som en stock, fast vaknar av en viskning. Ibland sover jag med ögonen öppna också, enligt uppgift. Lite festligt så där.

VAD SA DU SENAST?
Jamen, sätt på tv:n då. I lätt otrevlig ton.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej. Vet inte ens om det var tal (dvs fantasier) om någon festival den här sommaren.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ingen. Jag har inget som helst behov av att prata i telefonen privat, eftersom jag pratar i telefon hela dagarna på jobbet. Jag kan sms:a Elin ibland eller faktiskt – hör och häpna – träffa någon av mina kompisar för att prata.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En hushållerska.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja, det tycker jag.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
”Nu är jag i duschen så du får vänta”.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Japp.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ja, flera personer faktiskt.

HAR DU KÖRKORT:
Nix. Detta är ett jättestort problem i alla andras ögon, dock ej i mina. Är numera även livrädd för att ta körkort och sitta där i en bil och ha andra människors liv i mina händer. Gah! Paniiiiiik!

ÄR DU ENSAM NU:
Nej, mina barn är också här.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Att det ska bli helg så att jag kan få sova. Behöver flera veckor på mig att bli människa igen efter en helg med galej. Tragiskt va?

FÄRDIG!!!!!!!11!!!

2 reaktioner på ”Jag svarar på en enkät!

Kommentera

