Lite TMI

Nu ska jag berätta för er om något som kan ses som too much information. Men eftersom jag inte har några TMI-spärrar så delar jag gladeligen med mig. Det ska handla om toalettbesök. Eller ja, egentligen om en megatrosa. En megatrosa i kombination med toalettbesök.

Jag har köpt en trosgördel. Det ser ut som en baddräkt fast utan tuttdelen. Och den är tajt. T A J T ! Jag tror inte ni fattar ens hur tajt den är. Tänk er det tajtaste någonsin – den är tajtare än så. Att jag ens kan leva överhuvudtaget med denna tingest påtvingad på min kropp är ett under. Att jag ens HAR denna tingest påtvingad på min kropp är ett mysterium i sig. Eller, inte så mysteriumigt alls egentligen. Fåfänga, kallas det.

Hursomhaver. Tänk er denna tajta sak från bystfäste (den undre delen av bysten då) ner till the holy macarony. Tänk er ett toalettbesök och vad som krävs för att utföra detta toalettbesök. Alltså, det krävs planering, eftersom det tar cirka 10 minuter att bara skala av sig denna sak. Man måste med andra ord kunna avvara minst 20 minuter för detta toalettbesök. Man får ju heller inte vara för kissnödig. Dels för att det tar tio minuter innan man ens kan sätta sig och kissa. Och ni vet hur kissnödig man blir när man vet att man snart ska få kissa. Dels för att den här tajta styggelsen ska över området där kissblåsan är belägen. Galet jobbigt!

Efter man har kissat färdigt ska man upp med den där grejen igen, vilket kräver en insats som är att likställa med ett aerobicspass. När man väl har fått upp megatrosan kan det hända att man, som jag idag, känner sig färdig med påklädningen och tänker ta klivet ut från toaletten. Med klänningen runt midjan.

Planeringen, tankeverksamheten, den fysiska utmaningen, allt som krävs – för en simpel T R O S A ! Man är inte lite dum i huvudet som frivilligt ålar sig i något dylikt.

2 reaktioner på ”Lite TMI

Kommentera

