Vad jag gör just nu?

Jag sitter i soffan och får massage av min nya kärlek från OBH Nordica. Mer information kommer. Ville bara meddela att jag är kär. Upp över öronen.

Ni vet ju hur det är med skomakaren barn. Sambon är utbildad massör, men tror ni jag märker av det? Nä, precis. Så nu har jag skaffat en kompletterande sambo. Peachy.

7 reaktioner på ”Vad jag gör just nu?

  1. Å gud massage, härligt!

    Och TACK ungefär en miljon gånger för boken, blev så himla glad. Gud vad gulligt av dig! Har bara hunnit bläddra igenom snabbt men den verkar ju hur användbar som helst, helt full av goda råd. Så tack tack tack tack.

    1. Varsågod! Hoppas att du blir hjälpt av den. Jag brukar bläddra i den på jobbet och tycker att det verkar finns rätt bra information där i. Fast jag har ju inte eget företag, så jag vet ju inte riktigt. Roligt att du blev så glad i alla fall!

      1. Den verkar jättebra, framför allt så himla skönt att det är i tydliga ”såhär gör man”-steg, inte en tjock bok med 400 kapitel om olika aspekter av företagande.

        Nej det var helt kanon verkligen. Så himla snällt av dig att lägga tid och energi och allt på att skicka iväg.

        kram på dig!

    1. Möcket möcket ljuvligt!

      Jag vet inte om jag har kommenterat din blogg tidigare, men jag har läst dig ett tag. Gillar dig och blev helt pirrig och glad av ditt inlägg. Härligt!

Kommentera

