Mask i magen

Nu är jag skithungrig. Så där så att det river och sliter i magen. Kurrar djupa, långa kurr. Hur det nu är möjligt när jag inte har gjort annat än att äta idag?

Jag har en sådan där pensionärsregel att jag inte får äta efter ett visst klockslag. Det är inte så där ristat i sten vilket det där klockslaget är. Det avgörs lite beroende på dagsform och humör. Idag känns dock klockan 21 som alldeles för sent. Men herregud, jag dör ju om jag inte äter något!

Å andra sidan, Grey’s Anatomy (dvs. äckliga sjukhusscener) och lite götta passar ju ypperligt tillsammans.

Kommentera

