Ojdå

Jag insåg imorse att jag skrev om sex i bloggen igår. Det hör ju inte till vanligheterna. Att jag skriver om det alltså. Jag är mer en sån som gör. Närå, SKÄMT! I alla fall, blev lite generad där imorse när jag insåg. Men det var väl ingen som satte i halsen eller så, så det är väl lugnt.

Ni som läser bloggen som känner mig väl eller ni som läser bloggen som inte känner mig alls, jag räknar med att ni inte tänkte speciellt mycket på det. Det är ju pga de där som eventuellt läser som bara känner mig litegrann som jag fick rodningsattack. Men nu skiter vi i det. Bygones.

2 reaktioner på ”Ojdå

    1. Jo, det har du rätt i. Jag var lite i sjukbubblan igår kväll och när man bloggar på mobilen är allt så litet och overkligt på något vis, så det bara slog mig imorse att va fan, jag sexbloggade ju igår! [globögonssmiley] Men jag slappnar av och tar det lugnt nu när du säger att jag kan det. 😉

Kommentera

