Vi har showat!

Vi är just sett Mojje och Tobbe Trollkarl. Småttingarna var eld och lågor. Hur underbart som helst att se dem skratta och leva sig in! Bästa ungarna! Treåringen höll på att tuppa av av lycka när Mojje klev på scenen. Kinderna blev knallröda, hon bara fnittrade och sa att hon höll på att kissa på sig. ”Jag är inte ens kissnödig, mamma!” Sötis!

Och för att recensera showen som vuxen måste jag säga att det var mycket underhållande även för mig. Nu satt jag på golvet mitt i barnhavet, så det är möjligt att det förstärkte det roliga. Jag har dock sjungit och skrattat så att jag nästan tappade rösten igen.

M kan dessutom intyga att han roades trots att han satt på en stol en bit från barnhavet.

Så har du barn eller möjlighet att låna ett barn eller två, passa på att gå och se Mojje och Tobbe Trollkarl! De började när de skulle, ingen dötid, skämt anpassade för både barn och föräldrar, mycket bajsprat (uppskattades mest av mig) och lagom lång show. Klart sevärt!

Kommentera

