Partytime! Excellent!

Ja, än har jag inte feber, så det blir till att partaja ikväll då. Ska ju bli skoj. I vanlig ordning tänker man att man ska ta det luuuugnt, man ska inte dricka så mycket, kanske två glas vin och så en massa vatten på det. Sen kommer allt folk och man blir uppspelt och tycker att livet leker och fest är ungefär det roligaste man kan ägna sig åt. Morgondagen, vad är det?

Så jag tänker bara helt kallt räkna med att jag mår skitdåligt imorgon, både fysiskt och psykiskt. Jag kommer förmodligen inte ha någon röst kvar heller. Så himla spännande att se om jag har rätt!

Ps. Rubriken är en replik från en film. Den som först säger vilken filmen är vinner någonting fint. Typ titeln Årets Filmkonnässör.

4 reaktioner på ”Partytime! Excellent!

Kommentera

