Barrprat

Imorgon ska jag äntligen klippa detta förstörda hår. Längtar mig halvt fördärvad. Vet fortfarande inte om jag ska köra på en annan hårfärg eller inte, men det lutar väl åt blont igen. Är jag tråkig då?

Trist grej: jag försöker spara ut håret men har lyckats bränna topparna och tror nu att jag går klippa bort mer än vad jag hade behövt annars. Känns lite som om det inte är meningen att jag ska spara ut håret. För visst är det precis sådana viktiga saker som frisyrer som ödets gudar engagerar sig i? Och ödets gudar, de finns va?

Detta liv! Detta tunga tuffa liv!

Kommentera

