Undrar ni var jag är?

Törrt i den här bloggen, lite mindre törrt i den andra. Om det skulle vara så att ni saknar mig, alltså. Det gör ni väl? Va? Va? Va?

I alla fall. Hurra för ytligheter när man inte riktigt orkar vara personlig.

4 reaktioner på ”Undrar ni var jag är?

  1. Det är ju perfekt, det skadar inte med lite ytlighet. Klart vi saknar dig!
    Men din blogg är inte så törr som min. Jag som trodde jag skulle blogga mer när jag bytte till wordpress. Som om ett byte automatiskt skulle göra mig till en bra bloggare med massa roliga inlägg…haha. Där lurade jag mig själv minsann 😉
    Men jag kanske är lite ursäktad pga jag börjat nytt jobb och har lite restid dvs långa dagar som gör att jag är döööööd om kvällarna.

    1. Jag bytte också till WordPress i förhoppning om att jag skulle få mera inspiration. Och det fick jag faktiskt. Fast egentligen bara för att jag började med en sådan där 30-dagarsutmaning. Men det går ju i vågor det där i vilket fall. Ibland har man inte så mycket att bidra med liksom. Eller behov av att bidra, kanske snarare. Och du, jag har full förståelse för att du inte har tid och energi att blogga just nu! 😉

    1. Ja, jag är dålig på att använda den här låsta funktionen trots att det var en av de främsta anledningarna till att jag bytte till WordPress. För jag har massor att skriva i QS-anda, men vill inte att vem som helst ska kunna läsa. Samtidigt som det ju är lite tråkigt att sitta och skriva för typ två personer. :/ Ge mig QS tillbaka!!!!

Kommentera

