Jag babblar:

Kroppen fortsätter fjanta sig och hålla på med något slags mellanmående. Jag mår inte bra och jag är inte sjuk. Känner mig bara hängig och tom på energi. Tung i huvudet och inte så rolig i största allmänhet.

Detta resulterade i (ja, vi skyller på det, vi gör det) att jag försökte betala med smink idag när jag handlade. När min avlagda gamla mascara inte accepterades som betalning, försökte jag med kundkortet hos Hälsokraft. Men nä. Nit där också. Himla petigt, om du frågar mig.

Det är ett under att jag har kunnat svara på alla frågor idag. Men det är väl så när man är så pass bra som jag är. Det sitter i ryggmärgen.

Ja, jag skojar. Skulle väl aldrig påstå att jag är bra på något. Såvida det inte innebär att jag är bra på något dåligt.

mvh
Jante Jantesson

 

Kommentera

