Fjorton 4-evah

Period jag hamnar i allt som oftast: allahatarmig-period. Man kan ju tro att man växer ifrån sånt, MEN DET GÖR MAN INTE! Befinner mig just nu i en sådan period och är därför ett levande bevis.

Hej, jag heter Camilla. Jag är 36 år (fyller snart 37, dvs är typ 40!) och deppar ihop över att folk inte verkar tycka speciellt bra om mig. Buhu.

4 reaktioner på ”Fjorton 4-evah

  1. Som jag känner igen mig i det du skriver. Spelar liksom ingen roll hur man än ruskar och försöker skaka av sig. Olustkänslan hänger ändå envist kvar.
    Till föga tröst kan jag säga att det jag känner av dig gillar jag. Du har skön stil, är soft och rolig.! (Kan inte bestämma mig för om jag ska avsluta med utropstecken eller punkt. Tar båda för säkerhetsskull).

Kommentera

