Randompratar lite mera

Så var det roliga slut. Har upptäckt att jag ser ut som en gammal tant i mitt lockiga pagehår. Det var ju inte så rolig upptäckt. Dessutom ser mitt ansikte rundare ut än vanligt så jag har, vad man kallar, en osmickrande frisyr. Antar jag. Och här siktade man in sig på filmstjärnehår (läs: Marilyn Monroe-hår). Så kan det gå. En skiter ju i det i vilket fall. Men ändå. ÄNDÅ.

Det här att jag får galen (mens)värk när jag har ägglossning, ska vi prata om det? Nähä, det ska vi inte, nej. Men jag får det. Nu får ni veta det, like it or not.

Borde ansluta till gänget som kör den dära bildlistan som cirkulerar i ett antal bloggar med ursprung Cinderalley (bland de svenska åtminstone?).  Orkar jag? Svaret är nej, det vet vi alla. Men en kan ju få ägna lite tid åt att fundera på det? Och fylla upp lite utrymme i bloggen genom att prata om det? Känner att denna blogg behöver fler bilder. Folk gillar bilder. Jag gillar bilder.

Ja nä, jag spelar väl lite Sims en stund istället.

ps. Men hörrni! Finns ni på Path? Find me, isåfall. Jag vill ha flera kompisar!

Kommentera

