Gigantiskt problem!

Hittade denna Twitterbakgrund och dog av kärlek. Kaninbebisar med glassar på huvudena! Man kan inte annat än älska. Kaninbebisar är för övrigt det absolut sötaste bebisarna i denna värld. Ja, sötare än människobebisar. Nu till tråk: jag kunde inte få den bakgrunden på Twitter hur jag än betedde mig. Jag klickar. Klickar igen. Klickarklickarklickarklickar (ni vet, det där universaltricket som alltid [inte] funkar). Det. Går. Inte.

Så istället surfade jag in på Twitter, hittade nån länkad sida med massa bakgrunder (4 000) som jag nu har suttit och gått igenom eftersom jag fick akut behov av att byta bakgrund. Nu har jag en pastellig cupcake-bild för jag blev tvungen att bara ta något. Gillar pasteller, gillar cupcakes. MEN JAG VILL HA KANINBEBISAR!!!

Hjälp då! Hur gör man?! Vaffö punkar det inte?

Kommentera

