Sätter punkt

Så. Nu har jag ryat färdigt för den här gången. Jag blir helt slut pga upprördhet och borde verkligen försöka släppa. Men jag blir galen av frustration över att folk är så kåta på att hata personer av annan härkomst. Såvida de inte är amerikaner, för det vet vi ju alla att amerikaner är coola. Sedan att man egentligen inte riktigt kan avgöra vid första anblick om en person är afroamerikan eller exempelvis somalier, det löser vi genom att hata tills amerikansk medborgarskap har styrkts.

Nu ska jag inte reta upp mig igen, så nu säger jag hejdå för idag.

Kommentera

