Happy Endings

Mycket rolig serie. Skrattade nyss högt. Skrattar väldigt sällan högt till tv. Ler ofta stort och fånigt, men haha-skratt hör man sällan. Fint betyg, med andra ord. Se’t! Just nu på femman.

Postat i TV

6 reaktioner på ”Happy Endings

    1. Kommer du inte åt den? Vaffödådå?

      Seche Vite finns på Åhléns och Kicks, mig veterligen. Finns även på nätet typ eleven.se osv.Jag betalade 129 kronor på Åhléns.

      1. Det var nog nåt tillfälligt fel med din andra blogg för nu funkar det igen. 🙂

        Jag har kikat, lite halvhjärtat, på Åhléns – men får väl fråga efter det vid tillfälle. Måste ha ett vettigt överlack och det var ju inte så dyrt som jag befarade. 🙂

      2. Det blir nog inget annat shoppat i sminkväg på ett tag, så det duger bra med Åhléns eller Kicks. Jag lägger mina skönhetsproduktspengar på Kanebokrämer, halvdyr mascara och puder, dyra schampon och balsam. Blir inte så mycket över till annat skoj. Livet med känslig hud. 🙂

Kommentera

