Jag pratar kosttillskott

Skulle man ta och skriva lite i den här bloggen man har, kanske?

Jag är förkyld. Jag köpte dunder-Mivitotal med liponsyra som skulle göra så att man aldrig mera blev sjuk i hela sitt liv. Typ. Så jag började dricka det. Och så blev jag sjuk. Hej och hå.

Men jag ger inte upp i första taget. Istället skyller jag på att jag hade haft uppehåll från Mivitotal i en vecka och därmed hade min kropp hunnit förfalla. Ni vet som i att jag enbart lever pga att jag äter Mivitotal. Känner ganska liten tilltro till det kosttillskottet, som ni märker. Det känns så bra att kunna göra vad man vill, äta vad man vill – bara man äter ett kosttillskott så mår man prima. Det funkar ju inte så, men man kan ju gärna intala sig det.

Märker dock faktiskt dessa förbättringar av Mivitotal:
– starkare naglar. De delar ALDRIG på sig. Ever. De går ALDRIG av. Ever. Nu hade jag inte jättesköra naglar innan heller, men nu – möcket möcket bättre.
– håret växer som ogräs. Om det är positivt eller inte, det kan ju diskuteras. Just nu är det bra pga spar ut håret. När jag hade kortkortkort hår – inte så bra.
– blir sällan sjuk. Oftast känner jag förkylningskänningar, tror att jag ska bli sjuk, bara för att vakna upp dagen efter frisk som en nötkärna. Förutom just nu då. Jag kallar det undantaget som bekräftar regeln.

OBS! Det här är inte ett sponsrat inlägg på något sätt. Jag skulle gärna bli sponsrad i mitt Mivitotal-drickande, men icke. För billigt, det är det inte.

 

Kommentera

