Möcket möcket trött

Kramade om äldsta sonen för en stund sen och hann precis stoppa orden ”Välkommen till X Kundtjänst” från att hoppa ur munnen. I vanliga fall brukar vi säga ”god natt” i vår familj, men den nya varianten låter ju ganska trevlig den med. En liten frågestund så där innan sömnen för att slippa ligga och grubbla. Typ.

3 reaktioner på ”Möcket möcket trött

    1. Haha! Var inte riktigt så trött imorse. 😉 Däremot råkade jag säga till en kund att jag inte orkade svara på en fråga, fast jag menade att jag inte vågade svara på en fråga. Var dock mycket snabb att rätta mig, så jag tror inte att hen hörde. 😉

Kommentera

