Lyckost mig!

Drog i några… tåtar? trådar? Ja, skitsamma. Jag tog mig i kragen och frågade så här på förhand om jag fick leka med ett ”gäng” personer som också ska på festen på fredag. Och de ba: javisst! Så nu är jag inte kompislös längre! Nu kommer jag att ingå i ett ”gäng” som TILLSAMMANS dricker nån öl, tar oss till lokal och äntrar hand i hand. Känner mig möcket nöjd och glad.

Ps. Jag har köpt knallgula jeans idag. Vågar jag ha dem på fest? Risken att jag spiller rödvin är överhängande. Men de är så fiiiina! Titta bara!

20120314-194207.jpg

2 reaktioner på ”Lyckost mig!

Kommentera

