Stackers!

Det här att jag ska på fest på fredag – ensam. Vad tycker vi om det? Alltså, det är fest, många kommer, MEN ingen kompis till mig. Så jag ska alltså piffa till mig, dricka en öl eller så mol allena och sedan ta mig ner till festlokalen och försöka hitta någon att leka med.

Helt plötsligt känner jag mig cirka noll intresserad av att gå på denna fest. [infoga surläpp] Det som lockar mest av allt detta just nu är den där ölen i min ensamhet. (OBS! Är ej alkoholist.)

Mitt liv, så himla himla tungt och jobbigt.

2 reaktioner på ”Stackers!

Kommentera

