Are you ready to Rumble? (unik rubrik)

Ja, alla har typ varit redo i evigheter. Jag har bestämt mig för att strunta i min regel att inte ladda ner fler beroendeframkallande spel och finns därför numera också som potentiell motståndare i Rumble. Camelliss heter jag, chockerande nog, och jag är ganska usel. Jag har vunnit ganska exakt två matcher av ungefär 26537846 stycken. Så vill du ta hem en garanterad seger – utmana mig! Spoken like a true fighter liksom. Lägger mig på rygg på en gång. Närå, kämpar hårt. Lovar.

2 reaktioner på ”Are you ready to Rumble? (unik rubrik)

Kommentera

