Hockeykoman

Jag brukar inte beklaga mig över folks sportintresse av den enkla anledningen att jag inser att alla inte kan vara intresserade av samma saker och jag vill själv få gilla det jag gillar utan suckar och stön.

MEN.

Det galet jäkla skittrista med hockeyn är ju att det tamigfan aldrig tar slut! En hel dag innan match nr 4644 ska man spekulera, göra upp planer och bara diskutera kommande match i stort. Samma dag behöver vi inte gå in på. Förklaring överflödig. Dagen efter ska det suras, hurra:as eller bara ältas. OCH SÅ BÖRJAR DET OM pga är en miljard jäkla matcher innan det är slut på eländet!!!11!

4 reaktioner på ”Hockeykoman

  1. Igenkänning på det! Men vet du? NU ÄR DET SLUT! HURRA!!! (Och tydligen vann rätt lag också) 🙂
    Men snart är det hockey-VM, så då börjar det om igen. 😉

  2. Ja det där med final känns lite konstigt när det går final typ 5 gånger. Tycker det ska vara EN finalmatch och det är då det gäller.
    Sen är ju jag en av dom som är glada för att ”rätt” lag vann 🙂 Men det firades igår och nu är en ny dag och elitserien är slut för den här säsongen! (Äntligen!)

Kommentera

