One track mind

Den här perioden i mitt liv. Som att leva i en evighetslång väntan. Värre än en graviditet. Jag är i och för sig galet otålig just nu, men är man gravid vet man ju vad resultatet blir. Liksom. Det vet inte jag nu.

Går runt och försöker låtsas som ingenting, men det är ju bara en sak som snurrar i huvudet. Jag vet att jag är dryg eftersom jag inte vill skriva ut vad det handlar om. Ni kommer få veta. Senare. Just nu vill jag inte riskera att jinxa något. Är möcket skrockfull. Men håll tummarna, please?

3 reaktioner på ”One track mind

    1. Det hoppas jag med. Att det blir som jag hoppas. Är väldigt unik så. 😉 tänker inte säga det där artighetsordet eftersom det betyder otur. *spottar över axeln, dunkar tre gånger i ryggen och kramar min kaninfot*

Kommentera

