Lite störd då

När man rättar sig själv när man pratar med sig själv. Frisk much?
Jag (till mig själv): Men gud, vad det luktar vitlök i vardagsrummet. Eller källarn, menade jag!
Hjärnan ba: Jo, jag vet att jag menade det för jag är liksom jag.

4 reaktioner på ”Lite störd då

  1. Haha, du är rolig du… Men på tal om att prata med sig själv så skulle du ha hört farbrorn som var på Ica igår och förde ett långt resonemang med sig själv om vilken slags skinka han skulle köpa. Jag kollade både en och två gånger om han möjligtvis hade ett headset och snackade i mobilen men nej, det hade han inte. Han både frågade och svarade sig själv. 🙂 Jag tyckte det var lustigt, dottern tyckte det var läskigt. 😉

    Ska passa på o gratta till jobbet också! Så himla glad för din skull! 🙂 Förstod att det skulle ordna sig.

    Kram!

    1. Haha! Det skulle kunna vara jag, den där gubben på ICA: Pratar alltid med mig själv. 😉

      Tackar! Det känns så himla skönt! 🙂
      Kram!

Kommentera

