När katten är borta och så

Denna slödag. Jag älskar den. Så. Himla. Välbehövlig. Jag har varit ensam hemma i stort sett hela dagen eftersom M har tagit med barnen till Brandstationen i olika svängar.

Jag har suttit i soffan och bara varit och jag har läst bloggar/Facebook/osv. Och så har jag sjungit. För allt jag är värd. Känner mig lite som en tonåring.

Vad gör ni när ni är ensamma hemma?

3 reaktioner på ”När katten är borta och så

  1. Typ samma sak- soffan o datorn:) ibland teven, men skönt med tystnaden från den ibland åxå. sjunger absolut om jag har musik på;)

    1. Ja, sådan här egentid är alldeles för dyrbar för att göra nyttosaker. Önskar att jag kunde fotografera mera så jag också hade bildredigering på mitt egentidsschema. Saknar verkligen det. Nu blir det bara quickfix i form av Instagram. 😉

Kommentera

