Nu kan jag bli hurtbulle närsomhelst

Jag har något att berätta! Jag har köpt mirakelskor! Det visade sig dock när jag fick hem dem (skickade efter på nätet eftersom jag är så vågad av mig) att jag hade köpt barnskor. När jag valde damskor/sport/storlek 37, då sök tydligen ett par barnskor upp där. De ser i stort sett exakt likadan ut som de mirakelskor som Johanna köpte. Enda skillnaden jag kan se är att barnvarianten har pluttar under skon i blå färg, medan Johannas pluttar under skorna var enbart vita. Tänker att det kanske till och med kan vara bättre med blå pluttar? Eller så spelar det ingen roll. Någon av de sakerna.

Så! Gott folk! Jag kan börja springa vilken dag som helst. Precis när som helst. Jag har ju inte gjort det än. Men det är ju väldigt mycket som händer just nu i mitt liv, avslutningar och så. Jobb. Liv. Någon dag när jag inte har avslutningar, jobb eller liv ska jag börja springa. Kanske till och med idag?!
 

7 reaktioner på ”Nu kan jag bli hurtbulle närsomhelst

  1. Haha ja det är mkt svårt å klämma in träningen 🙂 Ett tips är å börja på spinning om du verkligen vill få upp kondition, forma rumpan och gå ner i vikt 😉 Jag ska själv börja med det sen igen. Då har man sina t ex 2 pass i veckan som man ”måste” gå på o slipper ta sig ut på egen motivation i joggingspåret:)

    1. Jag har så svårt för saker som innebär att jag måste passa en tid. Jag springer hellre och tränar på gym. Saker jag kan göra när det passar mig. Gäller bara att få tummen ur. 😉

  2. Haha älskar detta! Du är typ den sjätte eller nåt som köper de där skorna efter mina predikningar. Borde VERKLIGEN börja få gratisskor av Reebok snart för all gratisreklam jag ger dem 🙂

    Men alltså, skorna är grymma, är tusen gånger bekvämare att träna sedan jag köpte dem.

    1. Det borde du sannerligen! Jag har inte testat mina än, bara provat om de passar. Men de känns ju verkligen så himla sköna och lätta. Lovande!

Kommentera

