Sol och nya bebisar

En dag på stranden. Det var ungefär vad jag orkade med. Idag strålar solen och jag är lite besviken pga orkar inte hetsa iväg. Kommer dock att hetsa iväg inom kort för det är lugnare med tanke på di sma. En får ju skylla sig själv när en nattsuddar som jag gjorde igår. Fick för mig att jag skulle titta på Celebrity Rehab för en gång skull. Tilläggas bör att jag knappt hållt mig vaken till 21 de närmaste två veckorna. CR slutar kl 23. Å andra sidan kan jag tänka att medan jag stod och utförde den inte alls så jobbiga sysselsättningen tandborstning låg en av mina bästisar och krystade fram sin bebis. Då känns det som att hon lätt vann jobbighetstävlingen faktiskt. Jämförelsen mellan payoffen rena tänder motför bebis på bröstet vinner hon också ganska stort.

Så ja. Jag ska väl käka upp frukosten, packa fika och pallra oss iväg till stranden jag då. Och hoppas att denna förbannade förkylning ger sig så jag får träffa det senaste lilla underverket snart!

Kommentera

