Dåsåråsårå

Semester nr 1 är slut. Det känns dock helt ok eftersom jag fortfarande har min längsta semesterperiod framför mig. Jobbar några veckor nu och är ledig tre veckor under augusti.

Jag är nöjd med de här två veckorna även om senaste veckan gärna hade fått bjuda på bättre väder med tanke på att det var M:s och min enda gemensamma semestervecka. Nu blev den enda utflykten en tur till Grönan. Inte fy skam, men alla de andra planerna fick läggas på is. Däremot har jag hunnit ligga på stranden. Jag har hunnit ta fram vattenspridaren åt barnen. Jag har hunnit städa huset ordentligt (yay! semester! Liksom.). Jag har sett hela första säsongen av Girls. Jag har ätit på Albertina (hör sommaren till, för er som inte vet).

Nu längtar jag lite till jobbet faktiskt. Det känns inte ett dugg jobbigt att börja igen. Förutom att jag fick kliva upp i ottan. Vi får väl se hur roligt det känns när dagen är slut. Wink wink nudge nudge.

Kommentera

