Ibland undrar man

Har jag berättat om den gången jag skulle träffa en gammal pojkväns föräldrar första gången och de dukar fram fika där en ballerinakaka har en mycket synlig pälsänger liggande på sig och jag får tvångstankar om att jag måste ta just den kakan och äta upp den – och så gjorde jag det. Har jag berättat det? Nä. Okej, men nu har jag gjort det.

Tack och hej.
/Sjuk_i_huvudet_75

7 reaktioner på ”Ibland undrar man

        1. Ja! Jag åt upp den! För att jag skämdes och inte tyckte att jag hade möjlighet att pilla bort den utan att nån märkte. Vore ju väldigt konstigt om jag gjorde det, menar jag. 😉 Jag fick tugga och svälja SNABBT kan jag säga. Mums. 😉

    1. Ja, det ligger nånstans på topp tre listan över de knäppaste sakerna jag har gjort. De är så jäkla äckliga! Både att titta på och äta, kan jag meddela.

Kommentera

