Men GAH!

Det här att M blev erbjuden överblivna biljetter till Springsteen i helgen. Vi som beslutade oss för att inte åka den här gången eftersom det är i Göteborg. Lång resa, mycket pengar osv osv. Och så kommer en person och bara slänger fram ett erbjudande bara så där, veckan innan konserten! När man ändå går runt och grämer ihjäl sig över det där beslutet man tog. Och så har man inte semester och egentligen inte möjlighet att dra iväg på så här kort varsel.

Jag kan egentligen sluta fundera över detta eftersom jag tror att det bara var M som blev erbjuden en överbliven biljett. Det var alkohol inblandat så han minns inte så noga. I alla fall gör det lite ont i hjärtat på mig att jag inte ska åka. Hur ska han klara sig utan mig i publiken?!

2 reaktioner på ”Men GAH!

Kommentera

