Here we go again

Hej, förkylningshuvudvärk! Vad roligt att du dyker upp så här oannonserat. Verkligen. Skitkul.

Alltså, så mycket som jag har varit rejält förkyld detta år har jag inte varit de senaste tio åren tillsammans. Vet inte ens hur man formulerar den meningen pga trött, men ni fattar.

Har återupplevt lite av tillbakatillskolan-glädjen från min egen högstadietid. Ja, jag gillade skolan. Mest pga kompisar men även för att man fick rita upp sitt schema i fina färger och sätta i pennfacket och pärmen. Bara att få skriva med roliga pennor och ha en massa fräscha, nya block. Min tonårsson tycker dock att det är lagomt skitkul när jag försöker föreslå tillbakatillskolan-pyssel. Aldrig får man ha kul.

Kommentera

