Jag just nu:

Idag har jag städat i stort sett  hela huset (överdrift) och tittat på den helt sanslöst dåliga serien Single Ladies. Den är så sjukt dålig och jag kan ändå inte sluta titta. Den handlar om ”starka” kvinnor vars enda mål med livet är att hitta en man alternativt bli försörjd av en man. Klichéerna haglar, skådespelarna suger och allt är bara så otroligt fjantigt. OCH ÄNDÅ TITTAR JAG!?

Jag har den dumma förmågan att sätta mig in i en serie eller film på cirka fem minuter och därefter känna att jag är tvungen att veta hur det går. Nåja. Värre problem kan en ju ha. Nu ska jag se ett till avsnitt. So long.

Kommentera

