Jag åkte bort en sväng

Jag har varit iväg på planeringsdagar med jobbet. Möcket givande och roligt. Vi åt mat och fikade. Sedan fikade vi och åt lite mat. Plus att vi åt lite mat och fikade litegrann. Magen fattar inte riktigt vad som hände där.

På kvällen dansade vi mitt bland borden i restaurangen till musik från ajfån. Vi fick liksom dansa lite ljudlöst en stund och anstränga oss för att uppfatta vilken låt som spelades. Sen var det bara att röja loss. Som slutkläm spelades det biljard, som jag faktiskt har varit riktigt bra på förr i tiden. Igår, not so much.

Hursomhelst. Enligt min hotellrumbo ramlade jag in klockan ”kvart i dörren”, skrek om min borttappade tandborste och vände upp och ner på hela rummet, la mig på sängen och ba: ZZZZZ!

Joråsatte. Förutom att jag andades väldigt tyst så min hotellrumbo var tvungen att kolla om jag levde överhuvudtaget. Men ja. Roligt, som sagt.

Kommentera

