Lovebombing på jobb

När en blir lite ledsen över att det är helg så att en inte får jobba, då har en det ganska bra va? Innan jag gick hem för dagen idag möblerade jag om lite på mitt skrivbord och blev så där löjligt nöjd och glad så att jag allvarligt (nåja) funderade på att sova på jobbet. Jag är ganska lätt att tillfredsställa, om en säger. Ibland får jag sådana där lyckligkänslor över att jag har mitt lilla jobb så att jag vill krama någon (typ jobbet) hårt. Ni vet, så där som man kan bli med bebisar och söta små djur. Bara ta jobbet i mina händer och knyckla ihop till lämplig boll att krama alternativt äta upp.

Fast alltså. Jag är ju ganska frisk och så. Annars.

Kommentera

