Helt spontan länkkärlek – Doing it the Hanna Way

Det här ÄR helt spontan länkkärlek. Det kommer inte se ut så, MEN DET ÄR DET. Jag tänkte lägga in den i mitt förvirrade inlägg, men kände att den förtjänade ett bättre öde i eget inlägg än att blandas in bland all den där konstigheten som var mitt förra inlägg. Hursomhaver. Sedan vemdetnuvar (Hanna? Orkar inte kolla upp) länkade till denna blogg har den gått och blivit den blogg jag först läser i min Reader* om det finns nya inlägg. Och det finns det riktigt ofta, vilket gillas. Annat som gillas med denna blogg är att Hanna är så himla rolig. Så nu tycker jag att ni ska läsa hennes blogg om ni inte redan gör det. Fint. Hej.

* Och då ska ni veta att det finns ett antal bloggar i min Reader. Driljarders, närmare bestämt.

En reaktion på ”Helt spontan länkkärlek – Doing it the Hanna Way

Kommentera

