Jag pratar lite kiss

Men herrejisses, detta kissande tar knäcken på mig! Jag har seriöst kissat så mycket idag att jag är helt öm! Alltså inte av kisset, utan ja, ni fattar. TMI, jag vet.

Men ska vi prata lite om det här med skillnaden att bli kissnödig på vatten och att bli kissnödig på annat? När en dricker massa vatten blir man akutkissnödig. Först känner en ingenting, känner ingenting, känner ingenting och så PANG! Måste. Kissa. Inom. Två. Sekunder. Så där kissnödig så en vill sitta och hoppa med benen och inte kan koncentrera sig på någonting överhuvudtaget. En känner sig cirka fem år gammal.

Till skillnad från när en dricker valfri annan dryck (till och med öl!) och det kommer smygandes och en utan problem kan hålla sig och ignorera kissnödigheten om en känner för det.

Så himla märkligt.

Kommentera

