Kiss, kiss, mera kiss!

Ibland när jag drömmer så drömmer jag att jag bestämmer mig för att kissa på mig. Och så kissar jag bara (<– OBS! I drömmen!). Jag brukar undra var den drömmen kommer ifrån. Idag slog det mig vad det är som ligger bakom!

En gång i min ungdoms glada dagar efter en utekväll (då jag kanske blev lite för berusad för mitt eget bästa) blev jag utelåst av min dåvarande kille. Han hade låst dörren, gått och lagt sig och sov som en död. Jag var utan nyckel. Eftersom jag inte var helt känslomässigt stabil (mest med tanke på mängden alkohol) började jag gråta. För jag var så sjukt kissnödig. Och för att det var lite synd om mig därute i den mörka natten. Efter mycket tandagnisslan och gråt bestämde jag mig för att ”skit i’t, nu kissar jag bara! ”. Och så gjorde jag det. Genom trosor, strumpbyxor, nedför benen, in i skorna, plask i en pöl.

Dagen efter frågade min dåvarande kille varför jag inte bara gick ut på gården och satte mig och kissade. Jag ba: Öh…?

Det hysteriskt roliga med denna kisshistoria är att jag inte ens tänkte på att jag faktiskt kunde dra ner trosor, strumpbyxor och hela tjottafräset och kissa i det fria. Hur kan man inte komma på det? Nä, nu måste jag kissa på mig igen. Vad jobbigt.

Ibland undrar jag hur jag ens har tagit mig hit i livet. Med den här hjärnan.

3 reaktioner på ”Kiss, kiss, mera kiss!

Kommentera

