Tonårshelg

Herr-e-gud! Helgen som var går till historien som mitt livs slappaste helg. Jag gjorde ingenting av värde och gick inte utanför dörren. På hela helgen! Jag låg i soffan eller i sängen och så åt jag. Knappt någon mat överhuvudtaget, bara godis.

M smittade mig med sitt dagen-efter-mående, så vi var som två tonåringar som kollade på film efter film och struntade i allt som vi borde göra. Jag klagar inte. Det var ju inte så att jag led av att få göra det jag gör bäst, om en sär. Men ändå.

Hursomhelst. Sammanfattning av gårdagen: filmen Bad Teacher – så jäkla usel. Riktigt riktigt usel. Date Night däremot, där har vi en rolig film. All About Sam, charmig film.

Kommentera

