TGIF!

Jag är lite irriterad över att vädret helt plötsligt har vänt (nästan 10 grader varmt kl 5 på morgonen!). BESTÄM ER!!!11! Vill jag skrika, men det gör jag inte för det är fredag.

Det är fredag och i helgen väntar festligheter på båt. Det är möjligt att jag är mest taggad över att få shoppa, men naturligtvis mycket roligt att få umgås och dricka en och annan alkoholhaltig dryck. Och dansa! Ska dansa tills jag stupar. Gud, vad roligt!

Bara att ta sig genom denna dag då. Inte alltför svårt, gissar jag på.

Kommentera

