Dag 13: 10 kändiscrushar

1. Bruce Springsteen – Bruce i en svart skjorta, genomblöt av svett. Höjden av sexig.

2. Ben Stiller – eftersom jag nämnde crushen på honom häromdagen.

Nu tror jag vi får gå till dåtid:

3. Mike Patton i Faith No More – var så där tidigatonårenkär och trodde lite på allvar att jag skulle kunna träffa honom och ha en chans.

4.  Stephane Sirkis i Indochine – eftersom syrran tingade Nichola tingade jag brorsan Stephane.

5. Richie Sambora – samma sak här, syrran tingade Jon så jag tingade Richie. Det var dock enbart på Slippery-tiden.

6. Michael J Fox – efter första Tillbaka till framtiden-filmen.

7. Paul McCartney – min första kändiscrush, cirka fem år gammal.

8. Whitfield Crane i Ugly Kid Joe – tyckte han var så galet snygg!

9. Limahl i KajaGooGoo – håret. HÅRET!

10. I stort sett alla i Duran Duran utom Andy och Roger Taylor – kunde inte riktigt bestämma mig.

TOPP 10-UTMANING

Dag 1- 10 fakta om mig själv.

Dag 2- 10 favoritfilmer

Dag 3- 10 favoritserier

Dag 4- 10 konstigaste raggningsrepliker jag hört.

Dag 5- 10 bästa konserter jag sett

Dag 6- 10 favoriträtter

Dag 7- 10 favoritdrycker

Dag 8- 10 favoritsnacks

Dag 9- 10 favoritböcker

Dag 10- 10 favorittidningar

Dag 11- 10 manliga favoritskådisar

Dag 12- 10 kvinnliga favoritskådisar

Dag 13- 10 kändiscrushar

Dag 14- 10 favoritband/sångare

Dag 15- 10 fiktiva favoritkaraktärer

Dag 16- 10 favoritsånger just nu

Dag 17- 10 saker jag ville bli när jag var liten

Dag 18- 10 favoritpyssel

Dag 19- 10 saker jag inte kan gå ut utan

Dag 20- 10 saker jag måste göra innan jag dör

Dag 21- 10 internetsidor jag ofta besöker

Dag 22- 10 heta fysiska saker på en eventuell partner

Dag 23- 10 heta egenskaper på en eventuell partner

Dag 24- 10 favoritspel

Dag 25- 10 saker jag gör när jag har tråkigt

Dag 26- 10 saker jag älskar med mig själv

Dag 27- 10 saker jag önskar att jag kunde förändra

Dag 28- 10 saker jag ångrar

Dag 29- 10 önskningar

Dag 30- 10 ställen jag vill åka till

Kommentera

