Ute på vift

Nu tågbloggar jag. Är på väg från Södertälje till Linköping och har med andra ord överlevt så här långt. Det är en ju ganska glad för. Föredraget (visst har jag väl berättat att jag skulle hålla mitt första föredrag ever?) gick förvånansvärt bra! Tror inte att jag darrade på rösten alls. Plus att jag pratade med hög och tydlig stämma och rabblade inte allt på två sekunder. Glömde ett stycke, men vem vet det? Eller ja, nu vet ju ni. Men ändå.

Kollektivtrafiken har hittills flutit på, tack som frågar. Vi har en lite jobbig (för mig) bussresa framför oss, sedan är det färdigrest för idag. Då väntar middag med ett glas vin på hotellet.

Och imorgon tar vi nya tag i Linköping. Hej och hå!

4 reaktioner på ”Ute på vift

  1. Nämen är du på väg hiiiit? Var ska du hålla föredrag nånstans?
    Synd att jag inte har möjlighet att möta dig nånstans och jag antar att du har späckat schema… hade varit kul att bara säga hej 🙂

    Lycka till med föredragandet!

    1. Jaaaa! Är ute i Ryd nu och ska till Nationernas Hus imorgon. Det är tyvärr väldigt späckat schema, men vi kanske lyckas springa på varandra som jag gjorde med Petra? 😉 Det skulle vara så himla roligt att träffas!

      1. Hehe..ja det vore komiskt om vi skulle springa på varann precis som ni gjorde 🙂
        Men tyvärr rör jag mig i fel ände av stan idag… är hemma och fixar tårtor som kommer ta all min tid 🙂
        Hoppas det kommer fler tillfällen 🙂 och hoppas du har en bra tid här i stan. Såg att du åtminstonde träffade en trevlig busschaufför..hehe..dom är sällsynta så sträck på dig att du fick den äran att möta´n 🙂
        Kram

        1. Ja, vad synd! Jag gick och spanade lite, men det skulle väl ha varit ett alltför otroligt sammanträffande för att hända igen. 😉 Trevlig stad, det där Linköping. Och att jag fick äran att träffa den enda trevliga busschauffören! 🙂

Kommentera

