Fördriver tid

Jag börjar nog bli luttrad, för jag har sovit som en gris hela natten. Eller, i alla fall mellan midnatt och halv sex. Jag och hotellrum börjar bli kompisar. Jag är mycket lättad över detta.

Nu hänger jag lite på rummet innan vi ska fara in till stan, rigga monter och ladda för ny dag. Kanske hinner slinka in på H&M en snabbis. Tillhör kategorin Saker Man Måste Passa På Att Göra i Andra Städer.

Idag är det min tur att andas lugnt och sansat eftersom kollegan kör föredraget i denna stad. Phew!

Nu följer en minibildkavalkad:

20121108-093924.jpg

20121108-093934.jpg

20121108-093942.jpg

Kommentera

