Allt du någonsin velat veta och lite till

Den otroligt fascinerande 10-listan har pausats. Imorgon åker jag iväg med jobbet igen. Denna gång till Örebro och Stockholm. Längtar faktiskt, även om det känns lite drygt med avbrott i min rutinfasta vardag. Men nu är det sista svängen för den här gången för mig och då känns det lite extra roligt.

Men först ska jag faktiskt jobba nästan en hel arbetsdag och dessutom träna ett core-pass. Jag håller i träningen och försöker gå på så många pass jag kan trots att jag är borta en del nu. Verkar dock ha kommit in i någon form av trög period. Det går så sjukt dåligt just nu, så jag blir alldeles sur. Allt känns så där övermäktigt och överjobbigt. Så himla drygt! Det är ju inte direkt roligt att träna när man känner sig sämst och svagast i hela världen. Jag överdriver möjligtvis min svacka. Löjlig man är. Så fort det går lite trögt så deppar jag ihop totalt. Och när det går bra tror jag att jag ska vara med i någon Miss Fitness-tävling närsomhelst.

Jamen, nämen. Sova lite nu då kanske?

Ps. Förlåt om du trodde inlägget skulle handla om något rafflande. Du borde dock veta vid det här laget att det aldrig handlar om något rafflande.

Kommentera

