Inlägg beställt av M

Här sitter en i soffan med Pringles och nåt skit på tv:n. Då kommer M med datorn och ba: blogga lite (sann historia) och jag ba: okej. Så nu bloggar jag pga beordrad av man.

Det är så beroendeframkallande gott med Pringles (original!) så jag måste äta upp det vi har hemma så att det tar slut. För när det är slut kan jag inte frestas att äta det. Eftersom jag redan har ätit upp det. Kallas logik.

Energin jag har haft på jobbet idag då! Pga drack kaffe igen till frukost! Jag har helt seriöst pratat sanslöst mycket med min rumskompis och ändå lyckats parallelljobba med flera saker samtidigt! Jag överanvänder utropstecken pga är överlycklig! Om varje dag vore som denna då skulle jag… ha skitmycket energi varje dag. Helt sant.

Åh, detta skitprogram! Varför tittar jag? Jo, för att jag innerst inne blir road trots att jag vill spotta på ungefär varenda person i det. Nobbad på Tv11. Funkar om du är lite lätt irriterad och känner för att sitta och svära åt folk. Eller om du är väldigt energisk och känner för att göra av med lite energi genom att svära åt folk.

Ja, nu börjar detta inlägg spåra ur. Det var ju så himla bra från början. Järnspikar.

Kommentera

