Varning för chock!

Något som verkar ha gått en hel del människor förbi är att kvinnans roll här på jorden inte – jag upprepar: INTE – är att behaga mannen. Det är anledningen till att en vill kräkas när en ser sånt här:
d2d8e7e6432711e29d8c22000a1fbd8b_7

Jag tog mig friheten att dela denna fantastiska klokhet. ”Dina brister är vad som gör dig sexig”. Så djupt. Så vackert. Så fruktansvärt jävla puckat.

Ledsen att göra er besvikna, men vi kvinnor strävar inte efter att vara vackra och sexiga varje vaken sekund. Det är inte vårt mål med livet. Det finns otroligt nog en hel hög med saker vi intresserar oss av som inte har ett jota med detta att göra. När vi sminkar oss och ”klär oss för att imponera” (wtf?) gör vi det inte för männens skull. Jag förstår att det kommer som en chock. Så jag ska avsluta inlägget här så ni får ta in, smälta och reflektera.

2 reaktioner på ”Varning för chock!

  1. Och att han skriver att du (jag) får ha på dej (mej) mysbyxor är väl sååå jäkla gulligt. Till och med mysbyxor och ändå sexig. Man blir så jäkla lycklig.

Lämna en kommentar