Så var det 2013

Nytt år då. Tycker mig läsa överallt att många har tyckt att 2012 var ett skitår. Jag får nog sälla mig till den skaran. Eller, 2012 var nog mer ett år i likgiltighetens tecken för mig. Inte bara, men mest.

Nu vill jag bara att sonen ska komma hem, så kan det nya året få börja på riktigt. Räknar inte med något lyckoår direkt, men med alla barnen samlade kommer jag känna mig lugnare i alla fall.

God fortsättning!

2 reaktioner på ”Så var det 2013

  1. Ja det verkar onekligen som att många tycker att 2012 var ett skitår. För mig var det det på många sätt. Inte på alla sätt såklart. Men på en del. Blä.

    Hoppas precis som du att 2013 blir grymmare, skönare, lugnare, roligare och bättre.

Kommentera

