Inleder året starkt

Det verkar inte bättre än att någon (?) tog en nål och ba: ”pssshhhh”, pyste ur orken ur mig. Det här året har börjat med uppgivenhet och total energibrist. Känns ju lovande och så. Jag vill bara ligga i soffan och glo på tv och spela Skylanders på mobilen. Varför laddade jag ner Skylanders?! Jag är så jävla fast!

Igår försökte jag internetshoppa lite. Orkade inte. Förstår ni? JAG ORKADE INTE INTERNETSHOPPA! Illamasqua ba: ”Hörrö! Du lämnade en full shoppingkorg hos oss! Skaru inte haren? Du får 10 procent rabatt?”. Och jag ba: ”Nä. Orkar inte.”. Däremot orkade jag spela Skylanders exakt hela dagen. Vad man gör? Man klickar på saker. Fast med fingret. Det är typ det enda man gör. Klick, klick. Klick. Det gjorde jag hela dagen igår. Produktivt. Dock jävligt billigt. Helt gratis faktiskt.

Innan jag somnade igår lovade jag mig själv att jag skulle städa hela huset idag. Satte… Jag ska väl bara ta och dricka upp kaffet här och titta in lite till mina Skylanders och så, så…

Kommentera

